لومیسیتی | Lumosity

امتیاز خریداران:
0 از 0 رأی
0 0 رای
33 فروش ها
55 تومان هزار تومان
محصول ویژه
لومیسیتی | Lumosity لومیسیتی | Lumosity
لومیسیتی | Lumosity لومیسیتی | Lumosity
حالت مطالعه

اکانت Lumosity برای تمرین مغز

اکانت Lumosity

سرویس Lumosity چیست( اکانت لومیسیتی )؟

Lumos Labs در سال 2005 توسط Kunal Sarkar ، Michael Scanlon و David Drescher تاسیس شد. آنها وبسایت Lumosity را در سال 2007 تاسیس کردن و طبق گزارشات بدست آمده این برنامه تا سال 2015 70 میلیون کاربر فعال داشته و الان بیشتر از صد میلیون کاربر فعال دارد.

Lumosity نام وب سایت مطرحی در آمریکا می باشد که در چند سال اخیر طرفداران زیادی را در بین اقشار مختلف مردم جامعه به خود جذب کرده است. Lumosity در واقع بزرگترین وب سایت در زمینه بازی های فکری است که از رقیبان خود مانند FitBrains یک سر و گردن در تمامی زمینه ها جلوتر می باشد. این وب سایت با بهره گیری از متخصصان خود، قدرت توانایی فکر کردن را با بازی های مختلف در افراد با سنین متفاوت افزایش داده و طبق آخرین نتایج تحقیقات دانشمندان، چنانچه افراد میانسال به طور متوسط روزانه 10 دقیقه بازی های فکری انجام دهند، میزان خطر ابتلا به آلزایمر در سنین پیری به نسبت زیادی کاهش می یابد.

اکانت Lumosity

لوموسیتی یا Lumosity نام برنامه ای است که با شعار “تمرین مغز” توسط کمپانی لوموس لبز (Lumos Labs) برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. این برنامه را می‌توان کامل‌ترین و بهترین اپلیکیشن موبایلی دانست که در زمینه تقویت هوش، حافظه و بازده مغز انسان طراحی شده است. برنامه Lumosity (لوموسیتی) مبتنی بر گستره عظیمی از تحقیقات و پژوهش‌های محققین بزرگ بوده و با روش های علمی تمرین هایی را در قالب بازی برای تقویت حافظه و قدرت آنالیز مغز انسان ارائه می‌کند. جالب است بدانید که این اپلیکیشن در حال حاضر محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایلی ارائه شده در زمینه مذکور محسوب می‌شود.

برنامه Lumosity محیط گرافیکی مجذوب کننده دارد.در این نرم افزار شما تصمیم میگرید که کدام مهارت ذهنی خود را افزایش بدهید و برنامه خیلی هوشمندانه بازی های مرتبت با همان بخش را برای شما می‌آورد.

اپ Lumosity اسم یکی از برترین موسسه‌ های تحقیقاتی است که در زمینه ی یافتن راهکارها به منظور افزایش سطح هوش، ذکاوت و بهبود حافظه ی افراد فعالیت می کند! این موسسه توسط شخصی به نام دکتر مایکل اسکنلون، فارغ التحصیل رشته ی عصب شناسی در مقطع دکتری از دانشگاه استنفورد آمریکا که سال ها در زمینه پرورش ذهن و فکر افراد تحقیقات جامعی نموده، تاسیس شده است!

Lumosity برنامه ‌ای هست در زمینه بازی‌های فکری که برای اسمارت فون ها طراحی و تولید شده(تحت وب هم در دسترس است) و در چند سال اخیر محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است و با قدرتی که درحال پیشرفت هست به راحتی می‌تواند از رقیب های خود پیشی بگیرد.

 

 

اطلاعات بیشتر درباره اکانت Lumosity( خرید اکانت Lumosity ):

اکانت Lumosity شامل چندین بازی مختلف فکری است که بر اساس خصوصیات فردی شما نظیر : سن ، مقطع تحصیلی و جنسیت برای شما برنامه ریزی کرده و حدودا روزانه چند دقیقه برای اتمام بازی های کوچک برنامه لوموسیتی زمان لازم است بعد از هر دوره بازی رتبه ای با عنوان “LPI” شاخص عملکرد مغز در لوموسیتی بر اساس قدرت حافظه، دقت، سرعت، انعطاف پذیری و حل مساله به شما داده میشود. میتوانید این شاخص را با روزها و ماه های قبل مقایسه کنید و شاهد تاثیر نرم افزار بر تقویت قدرت ذهنی خود باشید.

چند سال پیش که گجت‌های هوشمند چنین فراگیر نشده بودند، این موسسه با راه‌اندازی وبسایت خود سعی کرد خدمات خود را در قالب بازی هایی جذاب به مخاطبان ارائه دهد تا همه افراد بتوانند ذهن خود را روز به روز از نظر عملکرد تقویت نمایند!حال با حضور گسترده ی ابزارهای هوشمند، اپلیکیشن لوموسیتی نیز روانه ی بازار شده است که دقیقا کاری را انجام می دهد که در وب سایت اصلی این برنامه قابل پیگیری است.

این اپلیکیشن ( اکانت Lumosity )شامل چندین بازی مختلف فکری است که طبق ادعای موسسه ی سازنده ی آن چنان چه هر فردی چند دقیقه از روز را به انجام یکی از آن ها بپردازد، خواهد توانست باهوش‌تر، زیرک تر و از نظر فکری شاخص تر از دیگران شود!بازی‌ها نیز به صورت طبقه بندی شده عرضه می شوند یعنی از سطوح پایه و ابتدایی آغاز و به سطوح پیشرفته و پیچیده‌تر ختم می‌گردند!و اما شما می توانید با هزینه بسیار کم اکانت پرمیوم لوموسیتی را تهیه کنید و از امکانات این سرویس بهره مند شوید.

طبق ادعای موسسه ی سازنده ی آن چنان چه هر فردی چند دقیقه از روز را به انجام یکی از آن ها بپردازد، خواهد توانست باهوش‌تر، زیرک تر و از نظر فکری شاخص تر از دیگران شود!

 

heart

 برای مشاهده سایت اکانت و پلن ها دسته بندی سرگرمی اینجا کلیک کنید 

اشتراک گذاری

قوانین ثبت دیدگاه

  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • فیلنگلیش تایپ نکنید، نظر یا سوال خود را ارسال کنید.
  • درج نظر درباره خود این سرویس در اکانتی کلاب امتیاز دارد.

اولین نفری باشید که نظر می دهید “لومیسیتی | Lumosity”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *